1. Obecná ustanovení
1.1 Tyto obchodní podmínky upravují vztahy mezi Cykloservis Hradec Králové (dále jen „Servis“) a zákazníky (dále jen „Zákazník“).
1.2 Převzetím zakázky k opravě nebo servisu Zákazník souhlasí s těmito obchodními podmínkami.
2. Zakázkový list
2.1 Při přijetí kola do opravy je vystaven a veden Servisní protokol, který obsahuje popis zakázky, technické informace, kontaktní informace a další specifikace zakázky.
2.2 O případném markantním navýšení ceny nebo prodloužení termínu je Zákazník informován předem.
3. Ceny a platby
3.1 Ceny za servisní úkony jsou dostupné na adrese provozovny nebo webových stránkách (servisní služby).
3.2 Předběžnou cenu opravy je možné odhadnout na základě analýzy závad na místě.
3.3 Platba za opravu probíhá při vyzvednutí kola v hotovosti, na účet nebo QR kódem. Jsme plátci DPH.
4. Vyzvednutí kola
4.1 Zákazník je povinen vyzvednout kolo do 14 dnů od obdržení informace o dokončení opravy.
4.2 Při nevyzvednutí kola ve stanovené lhůtě je účtováno skladné ve výši 50 Kč/den.
5. Zodpovědnost za věci
5.1 Servis nenese odpovědnost za volně připevněné doplňky, brašny, apod. Doporučujeme je před předáním kola odstranit.
5.2 Servis odpovídá za škody způsobené neodborným provedením servisu, avšak neodpovídá za skryté vady na dílech.
6. Prodej nevyzvednutého kola
6.1 Pokud si Zákazník nevyzvedne kolo do 2 měsíců od dokončení opravy, nereaguje na výzvy, má Servis právo kolo prodat dle § 1395 občanského zákoníku.
6.2 Z výnosu prodeje budou uhrazeny náklady na opravu a skladné, případný zůstatek bude vydán Zákazníkovi.
7. Reklamace
7.1 Reklamace provedených servisních úkonů je možné uplatnit do 30 dnů od převzetí opraveného kola.
7.2 Reklamace se nevztahuje na běžné opotřebení dílů nebo na vady způsobené nesprávným užíváním kola.
8. Závěrečná ustanovení
8.1 Tyto obchodní podmínky jsou platné od 1. 1. 2024 a jsou k dispozici na webových stránkách.
8.2 Servis si vyhrazuje právo podmínky měnit, přičemž aktuální verze je vždy dostupná na webu.